Chanel har flyttat :(

2011-08-28 | 15:58:58 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Ja som sakt, igår flyttade Chanel till sin nya ägare Mickis<3
Hon kommer få det jättemysigt i deras lilla stall :)<3

När hon kom dit brydde hon sig inte alls om något, bara att börja äta tkr hon ;D såklart äter man först torkade brännässlor sen alla tistlar, ist för att äta grönt gräs XDD hahah min söööta ponni<33

Vi alla kommer sakna dig som fan, det ska du veta.
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
Alla och speciellt jag kommer älska dig föralltid, du har gjort sån skillnad i så mångas liv.
Och framförallt mitt<333

Puss älskling och ha det bar, va snäll mot mickis nu<333

Bilder ifrån när vi lämnade Chanel :)

I transporten :)

älskar dig<3

Öronen framot Chanel ;D


Chanel o Mickis<33

naaw, kolla så glad o nöjd Chanel ser ut ^^<3

oo ja, chanel kan göra miner också ;)


Puss älskling, du kommer ha det bäst hos mickis.! <3
´Kommer o hälsar på så ofta jag kan, det lovar jag dig! jag släpper dig aldrig<33


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon gråter ju o vill inte flytta. Man ser ju tårarna eller e d av glädje kanske. Fina bilder du e bra på att fota. Puss o kram

2011-08-28 @ 16:27:11
Postat av: Janina Englund

Vad tråkigt att hon har flyttat nu. :(

Fina bilder! :)<3

2011-08-28 @ 23:41:05
URL: http://janinaenglund.blogg.se/
Postat av: jossan

Supersöta bilder <3

Synd ATT hon har flyttat :( men hon har en del i ditt hjärrta och det syns på er<3 Chanel var ju min foderhäst en gång och detb glömmer JAG aldrig :)<33

2011-08-30 @ 08:12:03
URL: http://josefinesalmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback