Chanel, Nässla o Asti<3

2011-08-08 | 16:51:51 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Alla ponnisarna fick stå inne inatt, för de spöregna o blåste<3
Men på morgonen va de fint väder o då red jag alla 4 :D<3


Asti
Hon va så grymt duktig!!!! Lyssnade på allt ja sa/gjorde, Vi galopperade hela galoppängen utan problem o såååå duktig<333

Nässla
Hon va fett taggad idag! värsta trycket i treven hela tiden, behövdes bara lite skänkel så fattade hon direkt galopp, vi galopperade också hela galoppängen och sedan galopperade vi en annan stig okcså<3333

Tyvärr inga bilder på de idag, för mamma va i hallsta när jag red dom<3

Chanel
När jag ridit de andra två, så va nike i stallet o ville rida Chanel, visst! sa ju jag. Han är så duktig på att rida för att vara så liten, om han skulle ha mer intresse skulle han lätt bli typ världens bästa lillryttare!<3 Han hoppade 40cm själv när han va 3-4år :*<33

Lite bilder på min urgulliga bror!<3














Nike o Boice, söööööötsate<3










Och så tränade jag med Chanel :D:D
Vi hoppade lite och sen försökte jag få henne på tyglen! Hon är inte så¨bra på de (me mig iaf ;D) men hon går ju nästan fint<3

Ni får igga min sits för jag rider med Nikes bransadel o den har man sååååå dålig sits i!! <33

Nike som fota, så inte så bra bilder heller XDDD<3







Tränade lite voltiage också, bad nike fota, men han fotade bara mig XD glömde Chanel<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback