Emelie!<3

2011-08-21 | 17:10:01 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Idag så stäädade jag som fan :P tills Emelie kom o skulle hämta sin kanin men red me mig först :D:D gick as bra o va jättekul!!! vi hoppade små tränghinder på kanske 50-60 cm :D o sen hoppade vi diken<33

Sen red ja Nässla o hoppade tränghinderna me henne me, fast då typ max 40cm xD<3 o hon va ju duktig, de va lite läskiga men tillslut hoppade hon dom :D<3
O emelie fotade Nässla o mig :D:D as bra bilder<33333

FAVOBILDEN!!!!!!! <3333


Och resten av bilderna : :D


Haha, ja ni får igga oss båda, men typ ända hoppbilden så tänkte att ni fick se den iaf ;D;D<3
O ja, mitt ben är jättelångt ner, men de va föratt sadlen va påväg runt mååånga gånger XD<3


Jättefina bilder bästaste emelie<3



Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Tack dom blev ju as Nice :D Bästaste Kim <3

2011-08-21 @ 23:30:55
URL: http://justemse.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback