God morgon alla :D

2011-08-31 | 06:50:27 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
NU har jag precis fixat klart mig :)
Idag så är det först skola -.- sen typ rida :D:D<3

Imorron flyttar vi ner till skäret :D awesome<3
Jag ska börja ta dressyrlektioner och så ska jag böra med ...?

Gissa vad jag ska börja med :D<3

avslöjar det senare om någon komenterar ;)<3

Jag ska också ev få en ny mob :D antligen en iphone 3Gs fast vit :) eller en iphone 4G svart :D<3
Vet inte än vilken jag vill ha xDD<3

Svar till jossan:

kan du fotta mig och lizz ngt?* ;))<3

Ja visst kan jag det :) men då lär de ju blir porträttbilder eftersom du inte får rida ;D;D<3
Kan typ nästa vecka eller i helgen :)<3 


Puss o kram alla bloggläsare :D nu drar jag till skolan<3
Kommentarer
Postat av: Jossan<3

oki vad bra! :)<3



nu vill jag veta! vad ska du börja med??? :D<3



2011-08-31 @ 08:26:53
URL: http://httpjosefinesalmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback