Godmorgon!

2011-08-09 | 11:20:36 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jag vaknade för ganske länge sen, snart ska jag äta lunsch o sen kmr Julia<333
Typ blir rida o rida o AWESOME! <3

Sen imorronbitti ska jag upp 5 och åka kl 6 till Gotland kommer hem typ söndagnatt, så de kommer inte bli så många inlägg dä jag inte kommer ta med min bärbara<33 Men kameran följer ju klart me<3

Men ni kan ju vara sociala via telefonen!<3

här är jag o Boice på ridlägret, saknar alla mina cheeeyer därifrån<3
Jag har beslutsångest, ska jag åka till Grytas läger nästa år eller ska jag till Sjöstjärnan? :o hjälp mig, vad tkr ni<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback