Gotland :)

2011-08-09 | 19:37:32 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Det här blir nog de sista inlägget innan jag åker :)

Idag har jag varit med Julia och vi red först på Nässla o Asti, Julia fick rida Nässla o ja Asti. Hahah vi hade bara en sadel så Julia red barbacka för hon fick den skönaste hästen ;D<3
Det gick jättebra o de skötte sig båda! <33

Sen red vi Chanel o Boice, Hon chanel o jag Boice :) gick också bra förutom att Boice tog bettet hela tiden! -.-'<33
Vi skulle hoppa över min gran i skogen men någon hade kört över den :O hahahah XD<33

SÅ efter de fylde vi typ vatten o städade så fiint i stallet :), Vi skulle hem till henne men vart inte så :( Så hon åkte hem härifrån för ett tag sen o så åt vi pizza :D<3
Hahah fett kul man kan ha vid en data o youtube xD<3

Jag gillar Lees komentar!
Jag: Men håll käften, annars kastar jag min mobil i ditt huvud!
Lee: Men då blir du ju av med din mobil x)

asg!! hahahahah dålig humor jag vet XD<33

jag har problem! min packning går inte ner i två väskor :O men jag orkar inte släpa på 3 -.-'<3

hahah_! min pjamas längst upp ;D

Men ijmorron ska jag gå upp 5 :p o sen åker vi till hallsta kl 6 typ :) så åker vi ifrån hallsta 6:30 typ x)) hahah<3
 så det blir inga inlägg tills typ måndag :)

Alla pollar får vilöa för det förtjänar dom alla! <33 Vi kommer hem typ söndagnatt<3
Men alla får vara sociala på sms ;D


Men ni får ha de såå bra alla!
Puss & kram tills jag kommer tillbaka :*<33
Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hahah Älska Lees Kommentar xD <3

2011-08-09 @ 20:45:29
URL: http://justemse.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback