Hemma!

2011-08-15 | 11:47:09 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
i natt kom jag hem ifrån gotland :D Veckan där har vart najs :)
Här kommer bilder som berättar nästen hela veckan ;D<3 :D

På båtstationen eller vad man säger ;D daniel med tomas kamer<3

haha! Ja vad säger man.. XD daniel åkte runt på bandet xD<3


Huset vi bode i, o jag<3


Sen åt vi på en salladsbar :)
Olivia o Johannes

Daniel

Vilma

Olivia

Danni<3

Jossan o tomas


Shopping i Visby<3 VIlma på bilden ;P

Klart va vi på stranden några gånger ;D<3
Vilma o Danni<3

daniella !

hmm.. fryser daniel i vattnet? XD

alla badar typ :)

Joel o Johannes gräver en grop XDD


Nån typ gummisaka som vi kastade x*) haha gillar joels min!

O dannis med! <3


Så hade jag så JÄVLA dålig mottagning, i huset hade jag alltid Ingen servic..
Men smsade när vi åkte bil x)) <3



Så åkte vi till något AWESOME place, jättefint.
De va längst ner på gotland o vi stod typ där där gotland slutar, jättemys!

Ja o danni<3


Fail! kolla mitt ena ben ser jättesmalt ut o de andra värsta fetto! xD





Hahah! Joel x))





Jättefin solnedgång!
Vi satt och räknade ner 4, 3, 2, 1 o så försvan solen, suuuuuper mysigt o coolt<3

Chanel in my heart forever! <3


Asa coolt, hjärtformad sten o mina älsklingar<3333


Haha dom brände popcorn :P


Sista dan va vi typ i visby hela tiden x)

De va också medeltidsvecka på gotland, jätte många som gick med gamla kläder o sånt :P<3


Klart så åt vi på max med den bästa skylten! <3

O lite ironi, jag o Daniel ba Vi har alldrig sätt en polisbil på gotland, de finns typ inga poliser. Men bara för de ser vi typ 3-4 policbilar sista dan xD<3

Vääntar på bättre tider ;)

Glass på glassmagasinet! <33
Tyckte daniles va stor..

.. sen kom tomas med sin, AS biff asså xDD<3

På båten hem :) spelade kort <3



De va väll en del av de vi gjort :) men såklart gjorde vi massa mer! <3

Nu ska jga ut o ta in mina hästar o pussa på de alla<33333333
Sen kommer jag väll tillbaka! de regnar, men inget hindrar mig från att rida mina älsklingar idag, kanske åker ner till skäret o rider :) får se ;D<333
Kommentarer
Postat av: Emma

Roliga bilder :) ni verkade ha kul iaf <3

2011-08-15 @ 12:49:38

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback