Hopp med Eldir

2011-08-30 | 16:13:01 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Som sakt hoppade jag igår :D det vart med Eldir sötnosen :D
Först red vi ut o sen hoppade jag lite ed han :) Han va faktiskt duktig, efter att han kom på att man skulle lyfta på fötterna över hindret XDD haha<3

Men vi hoppade ju hela 40cm :P och ha stannade inte, o de va första gången han hoppade :D<3

Lite bilder :D

Min pappa fick kameran, men han bokstavligen SUUUGER på att fota xD haha men ni får se de iaf :)<3


Höjer lite :)

Eldi knäcker bomen xD

haha! gillar min min xD<3



Sen såklart va jag tyungen att fota när jag väntade på att pappa o ullis skulle komma hem :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback