Juste!

2011-08-28 | 17:58:38 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
På tävlingen traffade jag Sofie ifrån ponnyakuten ;D dåligt cool jag är då! XD eller? hahah

O där traffade jag också min sötaste Lina :D saknat dig<33
Hon o hennes nya ponni va jätteduktiga o kom 2:a tror jag :D:D<3

och jag fick okcså reda på att en person hade ljugt för mig... IGEN! -.- suck, vrf ljuga om sånt?! :O berätta bara sanningen, så slipper du bli ogillad o tom hatad!...



Imorron ska jag hem till pappi ^^
vill ni att jag ska ta med kameran o fota djuren där? våra islandshästar? :D<3


igår kom jag hem typ 10 -.-
Vi lämnade chanel o köote en ny cross till nike :D lite större än den andra som är lite förliten till han :D
Vi prövade starta den idag o gick igång på två kick :P as kul att köra!! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

Ja :D<3

2011-08-28 @ 19:27:49
URL: http://justemse.blogg.se/
Postat av: jossan<3

jag? ;o<3

2011-09-01 @ 11:15:42
URL: http://josefinesalmela

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback