Lösshoppning

2011-08-04 | 18:28:53 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
I början var ju Boice duktig, tills jag höjde..
Seriöst jag fick agrodamp på hästfan, han va bara så jävla jobbig.. Han hade inga problem att hoppa de för de va bara 110cm, han hoppade de ju i trav någon gång med, man han bara jävlades med mig o bara är för jobbig!!!

JAG hatar han seriöcy just nu, nu skulle jag lätt kunna sälja han o köpa en häst som kan hoppa, när jag rider river han bara o utan ryttare vägrar hästpucko att hoppa -.-'


Boice innan vi vart osams..

Uppvärminig


Sen efter dehär hoppet började han.. 110cm


Så började han.

Då fick vi sänka.

Och hjälpa till att hoppa för att visa hur man gör ;D


Aja det va dagens bråk med Boice, imorron kmr han säkert va världens bästa igen (får vi hoppas!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback