MIn arm är dööd!

2011-08-18 | 21:05:33 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
jaoo, första skoldagen avklarad ;D bara några hundra kvar -.-<3 haha!

Och idag fcik jag reda på att min skolbuss inte åker bara till gråska innan mig (gräsö)
Jo för den åker till skärsta, gottsta, gribby, gråska sen mig. O när den släpper mig ska ja gå 2 km -.- jag kommer seriöct vara hemma kl 5 varje dag  o sen ska jag rida 4 hästar på de ;D;D<33

Men Chanel min beeeeebis flyttar om en vecka typ :'''((<333 och då flyttar Boice till skäret :p och så har jag faktiskt tagit beslutet att lämna tillbaka Asti o Nässla i slutet av augusti :( men jag måste tänka på skolan nu när de är sista året och har nog inte tid att ha hästar på två ställen :p<33

Men idag red jag alla 4 iaf :D<3

Asti va ju lite duktig men mest inte, fösrt va hon superduktig (red barbacka) och vi red till ''dikes ängarna'' o hoppade diken, hon tyckte de va skitkul o gjorde värsta bocksprånget efter ett jättehopp så jag glider av o håller ju klart kvar i tyglarna (vane sak XDD)  o något blev iaf fel i min arm XD den va helt bortdomnad då, men nu känner jag den igen :D men iaf, upp igen o så hoppade vi ett dike till, JÄTTE hopp och sen så började hon bocka igen, nu va jag berädd o satt kvar väldigt länge emn tillslut värkligen flög jag av XDDD jättekul :D<3 o Asti sprang in i jättehögt gräs, högre än sig själv XD o där fick jag tag på henne <33 Upp igen o så red vi hem (de är jättenära) o satte på sadel och tillbaka, bockade lite men fattade att jag satt kavr, då va hon duktig o vi hoppade som en bana över alla diken och sen så red vi hem :DD
Och klart så¨skulle jag få henne att gå igemon en vattenpöl, hon va inte rädd för den de va bara ''nej jag vill inte'' hhahaha knäppoponni, vi höll på nästan 30min XD sen red jag ner till ån ist och gick i vatten där, för de va inga problem XDDD<333

Nässla var läääskigt duktig idag!! supersuper duktig faktiskt :D:D Gcik på men jätte mke energi o poweroch hoppade alla diken klockrent med fina språng<33

haha fotade med moben så dom är jättedåliga!!

Boice med islands-sadlen :D


Asti som kommer springande i hagen<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback