Önska/Fråga/Tips

2011-08-05 | 15:55:53 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Nu kan du passa på att fråga vad du vill, alla frågor får ett svar och du kan ju fråga om vad som hällst, behöver inte handla om hästar. 
Vad som hällst, fråga bara ! :)<3


Vill du ha mitt tycke eller tips om något?
 berätta så får du ett tips av mig vad jag skulle gjort<3


Du kan också önksa bilder/inlägg här också,
vad vill du att jag ska skriva om? Och vad vill du se för bilder?


Jag har ganska många läsare, men ni är väldigt dåliga på att komentera! ;P<3
Kommentarer
Postat av: Hannaaa ;D

Hur många hästar har du och vad heter alla?? :D Vet ju Boice o Chanel, men har inte riktigt fattat om du har fler elr inte... :P <3

2011-08-06 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback