Ridtur<3

2011-08-24 | 20:00:21 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Började med Chanel :D hon fick först vara ''nybörjar'' häst åt andres kompisar XDD så snäll hon va<33
Bilder kommer nedan, sen hoppade jag både hinder o diken o det gick jättebra!! :D<33

Boice va jättelugn o behövde typ ingen tygel påvägen dit, varken i trav eller galopp :D
Hemåt va han lite piggare men ändå jätteduktig<3

Sen så när jag gick in i Astis o Nässlas hagen kom dem båda i full galopp mot mig :D
Red Asti o hon började sååååå duktig! gjorde allt jag sa o bad om.
Sen när hon vart lite trött, jo men då kom ju ''Ponnystoet'' fram ut henne, nej det vill jag inte.
Det ar bara i en volt hon inte ville hålla galopp hela, hon bara saktade ner och drog sig mot öppningen och sen stod hon bara o sket i mig.
Rider inte henne med varken spö eller sporrar så kunde inte säga till henne riktigt så hon höll ju på så tills jag vart as sur på henne..
Lilla muppen, hon förstår allt, men hon bara vill inte.. det blit man så sur på XDD

Sen red jag alldrig nässla, för när jag va klar så va det mat o nu sitter jag här o skriver :) n

Nu ska jag gå och duscha!

Bilderna kommer i nästa inlägg efter jag har duschat ;D då har nog de laddats in på datan från kameran :P<33
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback