Sitter o shillar!

2011-08-20 | 20:14:37 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jaoo! hejehj :D

Sitter o myser i min onepiece, hästarna står i stallet o jag mpste typ städa xP

Iadg red jag men Mickis (www.mickiispickiis.blogg.se) hon som ska köpa min älskling Chanel<333
Det gick bra förutom att de va spöregn hela tiden så vi vart helt genomblöta x))<33

Idag har det också kommit hem massa kaniner, eller massa o massa 2 st iaf :) imorron åker typ 3 tror jag :D<3 en till Bästa emelie iaf<333

om en vecka exakt flyttar Chanel :(( och Boice ner till skäret och småpollarna flyttar hem<333
Men allt blir nog bra tillslut endå, fotografering av huset på tisdag o så får vi hoppas på att någon vill köpa de :D<3
Blir ju kul att flytta ner till skäret faktiskt :) ridhus o bra banor :D ska ta med mina rosa hinder ner dit ;;DD;D;<3

aja, blir inte så mke längre inlägg.. Men hare gött tills typ nästa inlägg som blir ikv x)<33
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback