svar till hrimmis.blogg.se

2011-08-29 | 15:41:31 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Kan man beställa design?
Hej, ja man kan beställa om jag har okr och tid att göra en.
Jag harganska mkr just nu med flytta o sånt men säg gärna till så ska jag ha dig i baktanke o kan kontakta dig när jag har tid.
Alla jag känner går före och har några jag ska göra åt, men såklarrt gör jag till andra okcså.
Kan inte du ha bloggskola?
Jo det skulle kanske vara kul, men som sakt inte just nu.
Jag ska tänka på det när jag inte har mke att göra, det va en väldigt bra ide :D<3
Någon mer som tycker det va en bra ide?
Om några fler tycker det så kanske det blir av sen :D om inte, vad vill du att jag ska skri8va om? :)
alla komenterar :D<3
Kommentarer
Postat av: jossan<3

ja det är en bra ide :)<3

2011-08-29 @ 16:42:47
Postat av: Anonym

Tack så mycket för svaret :D

2011-09-02 @ 21:22:28
URL: http://hrimmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback