Tjenare bloggen!

2011-08-23 | 15:45:37 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Nu har jag städat liite till ;D;D så snart klar med allt städning -.-<3

Senare ska jag iaf åka ner till skäret och hoppträna på bästaste Boice<333 sen typ försöka hinna rida dem andra, har typ inte tid att rida nu när det måste städas så mke till försäljningen och skola på det x) men försöker klämma in ridpass varje dag<33

Snart flyttar Chanel lördag :(( sen åker vi o tävlar på söndag :D:D:D och sen på Fre åker asti o nässla o Boice ner till skäret typ torsdag eller onsdag<33
Blir faktiskt kul!! för då har jag nästan alltid nått/någon att fota :D:D:D<3

Men nu ska jag nog äta o ta in Bosse senare :D<33
Kameran kasnek följer med ner till skäret :P vi får se<3

puss o hejsålänge :*<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback