<3

2011-12-12 | 19:17:47 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
fick en fråga,
har du någon c-ponny eller a-ponny?

Hej, ja jag eller familjen har två underbara c-ponnysar, två islandshästar :D
en a-ponny va det  int länge sen jag hade, i somras sålde vi världen bästa a-ponny<3

Så sammanlagt har jag alla dom bästa ponnisarna ;) hade den bästa A, har den bästa B, C och D :D<3
MIna ponnysar är bara för grymma, jag älskar er mäst av allt<3

fick också en fråga irl för ngn dag sen, hon fågade mig varför jag inte köper flera hästar när det finna 3 lediga plater i mitt stall,
Svar på det är att jag tar ju hand om mina hästar till 99% själv, jag gör allt (för att jag vill de såklart;)) vill inte att ngn annan ska ta hand om mina älsklingar<3
Och därför har jag inte tid att ha fler än två hästar ;) för borstar mina hästar i ca. 30-60 min, beror på hur smutsiga de är ;) och det är runt 1-2 timmar för båda, sen rida kankse 1 timme på b¨åda, så två timmat till ;)
+ allt stallarbete, vatten, ö och allt!

jag kommer ju hem runt 4, så är inne ungifär 8, occh hade jag en till häst så skulle jag ju vara inne 9 eller 10 ;O eller så kue en häst få stå varje dag, och hur snällt är det mot hästen igentligen?
Ne därför har jag bara två egna underbara<3 så har jag ju två hos pappa, men dom sköter inte jag ;)) hehe<3

Jag är helt nöjd precis som det är, jag har dom bästa och det kan ingen ändra på!
Så länge jag är med er är jag den lyckligaste i världen!


kolla på min snygga modell ;D älskar Boice määst<3



NU ska ja gå och sova! ska gå upp kvart i 5 imorron bitti... yippie<3
juste! den här veckan börjar min nya tävling! missa inte ;)


Godnatt alla kära underbara lästare!! :D ni är gryma, om ni inte redan visste de ;)
Kommentarer
Postat av: micki

awii :)<3

2011-12-13 @ 14:32:25
URL: http://mickiispickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback