Bildbomb 3

2011-12-14 | 19:24:51 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Bilder på luciatåget med alla supersöta hästar och den inte så söta xD haha<3
Dåliga bilder vet, men min kamera suger och extremt när det är mörkt!


Emma och trio ;) haha söta klänningen ;DD

SÖTASTE shettisen och Putte :D

Söte lille atlas mupp ;D

Atlas och trio

titta vilks söta tomtar! Putte/alva, Trio/emma och Atlas :D

Alva och Putte :D han passar värkligen som tomte häst! :D

Hela lucia tåget! :D

asså the shettis är så söt!!

filippa och therese på cello och ronja :) fina tärnorna ;)

haha putte grimacherar XD haha

Atlas :D för er som vill veta är atlad min förra häst föl! :D

Emilia och lille simba :D

lucia ;D

filippa :)

sötis atlas :D

as cool bild jue ;D

haha amanda ;D

och ponnyriding på slutet ;D
Kommentarer
Postat av: Moa

Är ganska säker på att shettisen är Linus (: en av Lottas ridskoleponnys (:

nice design, btw!^^

2011-12-14 @ 23:25:55
URL: http://ganrud.blogg.se/
Postat av: alva

hej. jag tycker du är lite taskig mot jossan... hon är me på nästan alla bilder som jga är me på och du har bara kommenterat mig och putte men inte jossan och lisssssssa... !!!¨!!! jag tängkte man reagerar på de om man vet de... !!!!

2011-12-15 @ 14:31:38
URL: http://hanssonalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback