BOMB!

2011-12-27 | 19:33:27 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer

bilder på lite av allt!

Kameralådan ;D


Naturbilder som jag fotade idag :D

Qiera<3


haha lilla gelé råttan :D

seg?

hahah vackert ;)


Valpisarna va ute idag för första gången, så sööta!
Men slarvfotade så ni vet ;) va as kallt!


Jag o nya kameran :D<3


Eldi<3

ofsis lilla mule ;D


haha fotad ifrån fönstret ;D ja o Astra :D<3


Bilder på det jag köpte och några av julklapparna kommer sen :)<3

Nu är jag hos mamma och har vart ute och fixat me hästrna :D och fotat min ena kanin ;)<3
Film time med bror blir det nu! och imorron kommer kanske Emelie :D:D<3

Glöm inte en komentar nu :'D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer chihuahuorna va till salu ?

2011-12-27 @ 19:55:14
Postat av: Wilma

Jätte fina bilder:)

2011-12-28 @ 11:55:02
URL: http://wilmadahlgren.blogg.se/
Postat av: Sofia

vad söta valpar! :)

vad heter dom? :D

2011-12-28 @ 12:24:54
URL: http://djurens.devote.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback