Bus och bus nr 2 ;)

2011-12-23 | 11:36:25 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
va precis ute o red Boice ;D
Vi skulle hoppa på banan men de va bara slask op lera så ville inte .. xD
så vi bärde ut hinderna på vägen och hoppade där ;D

Medans jag bärde hinder skulle Ronja galoppera med Nässla som såklart börjar bocka som en galning och Ronja flyger av ner i slasket, haha stackarn ;)
Men lille Nässla bus, haha hon brukar inte göra så mot mig iaf ;) tror faktiskt Nässla börjar bli som Boice, fast vid bara mig.
För ska någon annan göra ngt med Boice vill han ofta inte om inte jag gör det ;)<3 haha och Nässla lyssnar till 100% om jag gör ngt med henne, typ stå stilla i stallgången, men såfort ngn kompis ska göra ngt så vill hon inte stå stilla alls :)) haha söta ponnisar jag har! <3

Men iaf! Hoppade sen ute på vägen, hoppade kanske 70 med Nässla och kanke 100-110 med Boice :D han flög över!
haha sjukt pigg han va, drog på hindret som fan! men hinderna åkte ner av vinddraget xD haha dom stod så ostabilt, men han klarade det ;D<3

kommer en film snart ;D<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback