Chanel<3

2011-12-18 | 16:03:26 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Hej bloggen!! :D

Jag kom precis hem ifrån Mickis, skulle igentligen gå men snälla morfar kaj körde dit mig och hämtade mig nyss ;D
Vi red bara på Chanel och turades om lite, haha de va fett kul! Vi red barbacka och hoppade över ngn sak ;)
De va läänge sen jag red en stor ponny/bulle med lite manke ;) blandning mellan Boice o nässla ;))<3
Sen red vi runt på ett joggingspår typ (vi red runt vesjöbacken typ ((en skidbacke;))
mitt i fanns det stora hopp sakar som man också kan andvända på sommaren för skidor asså ;) och gick upp på den ena och åkte ner, gick skit snabbt! :D
så när vi nästan va hemma gick jag 1/4 upp i själva skidbacken och tänkte rulla ner, men villa inte blöta ner allt Xd haha å åkte skidor på fötterna ;)) och profsiga jag gjorde ju en piruett ;)<3

För er som inte vet så är Chanel min gamla ponny som jag sålde i sommras, saknar!fast hon har de ju bäst hos mickis, kim och Skyggni :))<3

Mickis fotade lite med sin iphone så lite bilder kommer !
Suddiga i know! men ni ser hur söt hon är iaf!! :D

JÄTTEHOPP XD <3





Rätt chill, imorron ska jga inte till skola, kankse tisdag, beror på min hosta (smittad av bosse eller ngt xD) och onsdag är det bara att åka dit och hämta betygen! :D

Har en fråga som jag vill att ni ska svara på!
Jag tror att inte så många kommer vara med i min designa tävling för att alla inte kanb och orkar inte göra det.
Är det så?
för isf så ställer jag in den (eller väljer en vinnare nu) och startar en ny vanlig tävling (som tex förra GG settet)
Kommentarer
Postat av: Emelie Hollstén Båskén♥

jag är med i alla fall ;))

2011-12-18 @ 17:30:49
URL: http://justemse.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback