:D

2011-12-07 | 20:18:25 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
FAIL! skulle precis duscha men när jag klev in i duschen va det mke vatten, men efter bara några sekunder så heltplötsligt blev det mindre och mindre vatten och tillslut bara 1 droppe i skeunden typ ;O  shshs XD så jag kunde ju glömma att duscha ikv ;(

men jag bjuder på lite egofoton x) pressar typ att ta bilder på mig ;D as kul att ha en webb cam jue! har typ inte haft en sen jag gick i yp 4;an ;D och så smart som jag e så har jag inte haft en tanke på att det finns en kamera på min bärbaradata som jag haft i typ 1 år ;)) haha<3

Jag sitter och glor på Érik och Mackan ''99 saker man måste innan man dör'' skitkul!
ni måste kolla på det någon gång! ! :D

haha lite egopic, varsegod! eftersom jag har så tråkigtä1 xD
Kommentarer
Postat av: jeffä

Nej vilken söt blogg! Haft en bra dag? :)

2011-12-07 @ 22:25:40
URL: http://horsesinfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback