:D

2011-12-04 | 13:15:31 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer


Fick några femhundringar av min pappa i födelsedags present för att köpa en kamera (han visste nte vilken modell jag ville ha ;)) och pluss mina 100:ingar så har jag råd med min nya kamera nu!! :D <3 Blir en Canon EOS 550D :*

Red Bosse nyss, han va lite knäppo men ändå duktig, påvägen bort va han super duktig! hemvägen va han lite hård xD haha<3 Men vi hoppade lite naturhinder och klättrade massa ^^
Snart ska jag ner till skäret och hoppträna Nässla :)<3 Bilder eller film kmr <3


Om Nässlas trick:
Jag tycker kanske att hon "missbrukar" det lite, hon kommer troligen börja göra det utan att du ber henne ganska mycket och det kan bli väldigt jobbigt och hon blir respektlös. Du bör istället ignorera när hon gör det utan att du ber henne så att hon lyssnar på dig och inte gör det när hon själv vill.

hej! nej nässla gör det bara om jag ber henne! hon vet mina hjälper och vet exakt när hon ska eller inte. och om hon gör det utan att jag ber henne så säger jag inte direkt bra till henne, jag bara ignorerar och hon gör inte som hon själv vill. Hon har väldig respekt för mig lyssnar jättebra på det mesta så ;) Jag och mina hästar sköter sig själva, de borde du också göra ;) man ser allt så hilma ''litet'' på film, man får ingen helhet och allt är inte lika klart på film som det är IRL ;)
Hoppas det va ett klart svar till dig! :)
Kommentarer
Postat av: Julia

Kul att du har pengar till en kamera!

2011-12-05 @ 09:11:12
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback