fotsättning

2011-12-22 | 14:48:04 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
på förra inlägget ;D
Vetrinären va precis här, han skulle vaccinera Boice, så nu e vi klara för att tävla nästa år ;D hehe<3

Han skulle också kolla på Boices hosta igen, men de va inte mke kolla.
Han tyckte att vi skulle fortsätta att ha han ute, börja vattna hans hö eller ge han ensilage (stavning)
the vet tyckte också att jag inte skulle borsta han inne? men är faktiskt för kallt att stå ute o borsta, för Boice asså han har ingen pälls ;D <3

Annars är allt bra, han tyckte jag skulle förtsätta rida han som jag gör och sålänge han inte påvärkas av sin hosta är det ingen fara :D <3

Nu ska jag ta en chokladboll och fota min Lillebror :D <3
Kommentarer
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

http://dayviews.com/asslatjejerna/499944524/

2011-12-22 @ 16:35:33
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback