Go kväll!

2011-12-19 | 17:49:30 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Mår lite dåligt faktiskt, jättehostig typ ;o

Men iaf, idag red jag först Nässla, hennes nya benskydd passade! yees (Y'
 
Så red jag ut, hon va sjukt pigg och trodde faktigt hon skulle bocka i skritten för hon knäppade sig lite i början ;D men nej, hon va så snäll så :D
Vi hoppade ngt dike och en stock, klätrade lite och sen på hemvägen skulle jag fatta galopp och hon ba; NU SPRINGER VI! och då gick det fort för att vara lille Nässla ;D
Hihi söte ponny<3

Måste bara säga att mina nya vantar är as-sköna att rida i! rekomenderas! 179kr på hööks!



Sen så tolkade jag med mina små bröder ;) allt gick super bra! testade en ny sak på boice och det funkade utmärkt!
Men i slutet vart de typ kaos! För min ena lillebror fick för sig att han skulle åka med fötterna bredvid o typ fasnade med ena foten under.. (skills ;))
Och som ni kanske vet har Boice svårt att stå stilla påvägen hem och trampar runt, råkar få ena linan mellan bena och typ hoppar till, jag klev av och fixade till de :)

Men sen när jag skulle upp igen så fick han någe ryck o ba hoppade ifrån mig typ ;O men jag höll i och skulle upp igen, då snurrade han ett varv (på ngt konstigt sätt) och trasslade in sig själv i linorna och mig eftersom jag stod precis bakom han.
Då fick han typ panik och ba drog iväg, lite tur att jag inte fasnade i linorna.. Då hade det varit kört! men som tur så lossnade alla linor och han sprang in i stallet.

Ingen gjorde illa sig, utom Boice han råkade trampa sig själv på ena bakhoven.
Men inget som gör han halt, det va bara ett litet skrapsår. <3

Men annars va han så snäll :) och hans mössa passade! :D


Snart kommer bildbomb ifrån helgen! :D
Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur tycker du man behåller motivation en som bäst på vintern? :D

2011-12-19 @ 19:21:47
URL: http://amandalindblom.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback