God morgon!

2011-12-25 | 11:24:50 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Nu är jag vaken efter en super mysig julafton!
Det va god mat, paketutlottning, vanliga paket ofc och massa annat!
Kl 12 på natten började vi spela kort, första omgången vann jag 25 kr ;D andra kom jag 3:à o vann bara 5 kr xD<3
lite av mina julklappar; en Teddy filt som är suuuper mysig!
1000kr av pappa ;) 3000kr av min bror :D massa triss lotter men vann inte på en ända -.-
Så ska vi fira med mamma och alla andra idag tror jag ;) på måndag ska jag till kista galleria och köpa min kamera!!!!!! Har längtat så sjukt mke!<33

Alla små söta vovvar va också med igår, fotade inte tyvärr ;(
Men en bra jul säger jag bara!
Hoppas ni hadde det bra :D<3

Nu ska jag ta o kliva upp och äta frukost! Ska bara kolla på lite bloggar först ;))<3

Kommentarer
Postat av: Wilma

Söta:)

2011-12-28 @ 11:56:11
URL: http://wilmadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback