Godmorgon bloggen!

2011-12-16 | 07:37:51 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Vaknade för en halvtimme sen, och jag vaknade 5 min innan larmet gick ;o hur gick de till? XD

Idag så blir det åka in till Sthlm och Julhandla! Ska också in på hööks och köpa bl.a. Rosa mössor till Näsdla och Boice :D en röd stjärnmössa till Nässla och en blå till Boice :D
Såklart massa annat också! Måste hitta en bra julklapp till min Emelie :D och till hela familjen ;)<3

Efter det åker jag till grymmaste Ida och Julia :D det kommer bli as kul! sova där hela helgen! :D
På söndag åker jag till min mormor och sover där till måndag, och sen till ngn julmarknad med klassen i Sthlm ;))<3

Ska försöka göra ett inlägg ikv oxå, ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback