Godmorgon!

2011-12-08 | 06:53:39 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Hej alla nyvakna! :D
Tänte göra ett litet inlägg nu på morgonen :) hihi<3

Inatt ar det snöat så när jag skulle ut o ge hästarna mat va det vitt! jättekul!! :D
Idag slutar jag 1 i skolan och ska rida båda två :) för hovis kommer idag! :D

Dagens outfit består av två linnen, svart och ett gult/vitt, grå kofta, svarta leggins och svart halsduk :)
tyvärr ingen bild ;D

Men iaf, tänkte visa min nya profilbild på FB :D den e bara så grym<3


Ha en bra dag alla :D för de kommer jag<3 hehe
Kommentarer
Postat av: my

snygg :)

2011-12-08 @ 20:51:34
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback