Hellou<3

2011-12-10 | 12:30:05 | Kategori: Allmänt | 4 kommentarer
Ja tävlingen ska lottas ut idag!! :D kommer maila vinnaren idag och presentera vinnaren imorron!! :D

Nu ska jag snart dra till hallsta, inte så mke uppd ikv för är nt hemma ;(<3
Men försöker lägga in ett inlägg ikv.

Föe ett tag sedan va jag ute o red båda ponnysarna, dom båda va duktiga, Nässla va puigg som sjuton och stack en gång, JÄVLAR vilken fart den lille ponnyn kan få ;D så söt! <3
Red barbacka på Nässla ;)<3 och vi hoppade lite diken ute på ängen :) boice red jag till galoppängen och hoppade lite granar :)<3

Slänger in en fr¨ågestund! alla frågor svaras på imorron!
så fråga vad du vill! va inte blyg<3
Kommentarer
Postat av: Hannah :D

Hmm har många frågor men ska plocka ut en av dem :P



Fråga 1. Har du någon gång varit jultomte på julafton xD vet inte vart jag fick den frågan ifrån men :P

Fråga. 2 Har du varit på något/några ridläger i sommras och vilka? :))



Kramiz

2011-12-10 @ 13:04:34
URL: http://mittlivsomhastflicka.blogg.se/
Postat av: Hannah :D

Va skoj och härligt det lät det med hästarna :)) Vill också galoppera nu XD <3

2011-12-10 @ 13:06:41
URL: http://mittlivsomhastflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

fins det någon du värkligen hatar?

2011-12-11 @ 03:53:31
Postat av: Anonym

fins det någon du värkligen hatar?

2011-12-11 @ 03:56:08
URL: http://vihatardig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback