Lite wb

2011-12-08 | 20:20:51 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Hittat en liten WB min blogg ;D

http://horsejumper.webblogg.se/
Vet att den skapades efter min och hon har samma adventskalender som jag ;) med en fråga om dagen asså ;) haha
Hon har också skrivit typ ''Fått insperation av Ponniejumper.blogg.se om failbilder''
haha väldigt likt mitt namn fast horse ist för ponnie xD och rosa jue ;)

Men de är jättekul tkr jag ;) någon som troligen gillar min blogg då iaf ;D hehe<3


Tänkte också skriva ett litet kort åsikts inlägg.

Människor som inte älskar sina egna hästar!
De är ju hemskt att det finns massa folk som helt enkelt inte tycker om sina hästar,
Hästar som för mig betyder nästan allt, jag har väldigt lätt för att älska en häst, samma med vänner men dom sviker en alltid och det gör inte en häst, dom finns alltid där som man önksar att vännerna också gjorde..
Det finns personer som bara bryr sig om tex tävling och ska ha bästa möjliga häst! är inte hästen tillräkligt duktig tycker man inte om den, men det måste ju ändå vara ett samspel mellan häst och ryttare? tävla för att ha kul och bara för att vara med din ponny/häst.
Hästen känner av det, därför går det ju oftast bättre för dom som tycker om sin häst och inte behöver tvinga över den över hindret med sporrar och spö, det bildar ingen bra relation mellan häst och ryttare! det viktigaste är att hästen litar på dig och att den gillar dig lika mycket som du gillar den<3

Jag tycker alla alla hästar förtjänar att bli älskade av sitt hem! för dom har inte valt att bo där, det va du som tog dit den och det kan inte hästen rå för.
Jag kan iaf säga Jag älskar Boice och Nässla, ni är bäst<3

(ingen taråt sig, inlägget är till alla och ingen, bara min åsikt!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback