Lucia osv

2011-12-11 | 18:11:47 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

runt 1 åkte jag ner till stalet i hallsta och hängde där xd haha<3
sen vid typ 15 tiden började allt ;) och så fotade jag en massa ocjh broddade några ridskole hästar ;)
Sen så började luciatåget, bara massa småponnys ju, supersött! :) eller en lite större ROnja (en ridskole ponny)

Gick jag till bussen efter det och nu sitter jag här hemma hos pappa :)
Vart i stallet ute hela dagen, as kallt men min nya jacka är fettish varm!! En beige Evrest Jacka :)
Typ så, fast min e beige<3


NU ska jag äta lite :) sen glo tv tror jag :)<3
Imoron skola, sen tor jag att jag ska vara hundvakt åt 4 chivaour, 3 valpar :D

Juste! jag fick en analog kamera a pappa idag :) en Nikon, lite kul att ta riktiga blder :D fast har redan en sån, fast Canon men den är utlånad ;)<3

Typ så, fast lite nyare ;) och med blixt och två okjektiv :)

Kommentarer
Postat av: Johanna :D

skulle du göra en header till mig :D <3

2011-12-11 @ 20:05:57
URL: http://oojohannaoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback