nuu kör vi!

2011-12-22 | 17:33:56 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
åt precis en as god middag!
Kinoa och typ fisk/räk saka med massa sås, tar man bort fisken är det as gott! ;D

Snart kommer lille Vera hit, och Emil och Sara ;D

Imorse red jag Nässla, hon va lite trötter idag ;D haha inte hennes vanliga sida, men alla kan vara trötta ;D
Red först ut, sen tre varv på banan bara för att lxm xD haha<3

Boice fick stå eftersom vetrinären kom ;)
Imorron drar jag till pappa och innan det typ 10 så ska jag rida med Ronja :) vi ska nog hoppa tror jag ;D kanske kmr bilder :P<3
Sen får ja ju se, kanske rider eldir också ;)<3

NU ska jag ta och sluta skriva ;D haha-<3
Kommentarer
Postat av: julia

åh vad söööt :)

2011-12-25 @ 15:56:43
URL: http://oneofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback