orka ha en rubrik ;)

2011-12-09 | 18:06:00 | Kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Haha idag i skolan va roligaste på länge!! :D
Det va spöregn, snö sol och om och om igen xd haha.
På hemkunskapen va det mjöl och vaniljsockerkrig och hade seriöct vaniljsocker överallt!! pågrund av ferad som typ hälde flera DL på mig o Emma xd hahaha<3
Vid maten så skulle jag o emma langa snö på Daniel och såklart fick Emma all skul och vart typ mulad ;D hehe<3

HAHAHAH bästa av allt va på lunschrasten när vi rakade av allt Daniels hår! fyfan va fult de va inte för att vara taskig menmen ;) hahaha ASG till de asså!

Och så tillsist så vart det ju snökrig efter skolan typ, jag vert nästan mulad och emma började kasta bröd helt plötsligt xD hahah<3 Haha såklart vart emma helt blöt och fick typ värsta rycket och la sig ner o gjorde kullebyttor, sprang o hoppade i alla vattenpölar och slaska hon kunde hitta, då ba okej emma?

HAHA! grymt kul dag! Asså förut typ hatade jag skolan men det är ju fan kul nu :)<3

Smeexi!

Mys emma XD

Söta lilla Emma, som kommer döda mig om hon ser denna bild ;D


Åkte ssen tråkiga bussen -.- men fick skjuts hem så slapp gå ;D fett skönt med snälla grannar!

Red ju Boice nyss :) han va super som vanligt, vettefan vad som e fel på han men han är jättelugn just nu :D Men han gillade inte regnet xD gick o skakade på öronen hela tiden ;D för det va ju spöregn när vi red ... x)
Min sexiga outfit!
Skoter overall, Onepiece under :D och eskimåskor, vantar och mössla klart ;D haha
Och boice typ överluddad med fårludd och roosa ludd ;D<3

MEn för er som intre provat rida i en ONepiece! gör det!! asmysigt!! :D
NU står mina underbara heeestar inne, för det regnar ju fortfarande... Och all snö som kom imorse är ju borta :(

Men iaf, nu ska jag sluta skriva x)) och göra en design till en tjej ;D<3
Kommentarer
Postat av: Hannah :D

Haha lät som en kulig dag i skolan XD

Själv har jag legat hemma med en stor förkylning :/

Måste prova att rida i en Onepice någon gång men först ska man nog ta och skaffa en xP

Men längtar tills jag får se den designen :))<3 Du gör jätte gryma :))

2011-12-09 @ 18:14:05
URL: http://mittlivsomhästflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-12-09 @ 18:15:13
URL: http://mittlivsomhastflicka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad söt blogg du har! =D

2011-12-09 @ 18:44:34
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback