Q/A

2011-12-25 | 15:54:07 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
skriv om någon av dina vänner och någon av dina ovänner :)
oj, bra där ;) men skriver väl lite om Emelie då :P hon är en tjej som är sjukt kul att vara med, samma intressen och lika dålig humor som mig XD hahah<3
Någon av mina ovänner vill jag inte skriva om, känns lite elakt X D haha<3


Vilken är världens fulaste häst enligt dig?
det finns många fula hästar, men av dom jag lxm har sätt irl är det nog vickan eller l....... :)<3

Vad heter du på fb?
Kim Rosa Granath :)

har du bdb?
Ja det har jag :) heter Boice

har du stallet.se?
ja men har inte vart inne på 2 år typ xD hahaha, några av mina stall är Boice och Grålle ;)

om du skulle köpa en ny häst, vilken av dina väner skulle få rida den först (efter dig asså)
Beror på vad det skulle vara för häst, om de skulle vara en busig/galen så tror jag att de är ida eler Lina :)
Men om de va en snäll häst så kanske Emelie :)

en person du altid skrattar med?
oj, mina kompisar typ ;) Catrine, ida, lina, julia, emelie och många fler!

favofärg?
rosa!

vad gillar du att fota mäst?
hästar i alla vinklar eller porträtt på människor ;)

om du skulle köpa en ny häst nu, vad skulle det vara för häst?
Skulle köpa mig en ung häst som jag utbildar själv :)

Har du några andra djur?
Ja, katter, hundar, kaniner, får och hästar :)<3

va för hästmänniskor hatar du?
sånna som typ tror att dom är bättre än vad dom är, typ som skryter ba; jag ska tävla elit och så vägrar dom ut sig i typ LD XD
eller folk som inte tp betalar för sig/ljuger. sånna finns det allt för många i hästvälden!

Va för hästmänniskor gillar du?
Sånna som delar med sig, som inte snor saker ;)
haha ne men sånna människor man kan lita på, som inte tror att dom är bättre än vad dom är, för sånna människor som bara kan ha kul med hästarna, inte måste vara bäst :) dom är bäst!<3

favo hästras?
Shettis eller shire

favo hundras?
chivaoa

favo kattras?
kan typ inga kattraser, men mina är bondkatter så det blir väl det ;D

favo kaninras?
Teddylöwen<3

vad har du för mobil?
Iphone 3Gs vit :)

hur högt har du hoppat med någon annans häst?
har inte hoppat så mke med någon annans häst, men kanske 80cm ;)<3
eller aa, om man räknar Chanel, hon är inte min längre men jag har hoppat 110 med henne ;)<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback