Rubrik:

2011-12-21 | 15:35:31 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Skolan slutade då idag :D as najs! gick dit kl 8 o sen så va de typ ngn frågesport, så kollade vi på en film som vi gjort Xd haha dåligt Fail vi va<3
sen fick vi fika sen betygen.. inte så nöjd med mina, trodde de skulle va bättre faktiskt xD

fick bara 2 G (men de är 2 för mke XD) 9 VG och 2 MVG :P men aja duger kanske? ska ändå höja till sista betyget! :D<3

Så red jag Boice och Nässla, red samma väg med båda nästan ;)
Red till galoppängen fast från andra hållet, hoppade ett litet dike och sedan granen på galoppängen, så skulle jag försöka gå igenom där dom har förstört men helt omöjligt med Nässla o hennes korta ben, det va lera i tonvis helt seriöct det va en halvmeter lera! så ne, vi  red hem samma väg XD
Men me Boice så tänkte jag att han borde klara de, men så jävla mkr lera så ne XD men red typ runt och i cirkalr fram och tillbaka och tillslut va jag ute på vägen ;D yippi!

Men fyfan va förstört de är!... man blir ju ledsen ;(

Sen påvägen hem hoppade jag ett nytt hinder med Boice, ett dike på kanske 90-100cm brett och med forsande vatten i ;) haha lite läskigt va det men han hoppade :D <3

Jag har precis bakat med lillebror och nu väntar jag på att de ska bli klara ;D har också gjort något god jul kort till min mammas kompis ;)

såhär ser min vecka ut!

Kommentarer
Postat av: Molly Lundell

Fin veckoplanering ;) Jag följer dig på bloglovin :)

2011-12-21 @ 16:05:46
URL: http://mollymyranochcosmos.blogspot.com

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback