skola -.-

2011-12-09 | 11:05:48 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
sitter på sv/engelskan och har preis gjort klart min No uppift xD haha nu så har jag ju en data o inget att göra ;) läraren tror tp att jag pluggar eller ngt x dhhahaha

Imorse spöregnade det och när vi kom ut från idrotten så snöade det JÄTTEMKE!! SÅ nu e det vitt igen typ, lite slaskigt ...
Snart är det lunsch och de är pankakor! ÄLSKArt<3

Men nu när jag har inge att göra änkte jag lagga ut bilder från Näslas första tävling, kom på att jag aldrig la upp de ;)






och några på Boice<3



Kommentarer
Postat av: Hannah :D

Jätte fina bilder :) Hoppas att pannkakorna smakar :P xD

2011-12-09 @ 13:14:18
URL: http://4horsesandwe.devote.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback