snömuddad!

2011-12-10 | 22:28:01 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
haha snömuddad tre eller fyra gånger ikv xd hahaa fail asså ;)
haha alla mobbade mig vid middagen, bara för att jag inte tycker om julmust och dricker mjölk ;D

IMorron ska jag ner på lucia firande i stallet bara för att jag inte har ngt annat att göra ;D
Ska typ vara ngn marknad också :)
Efter det blir det åka till pappa och sen på måndag ska vi göra de första luciauppträdandet, jag ska vara tomte ;)
och sen blir det lucia hela dagen på tisdag :) lite tråkigt att jag missar häst luciatåget på tisdag, men va ju med några år innan så ;) hehe<3

Hade min kamera emd mig ikv så bilder imorron! :D ska också ta med den imorron :;) hehe<3

Nu ska jag ta och sova! godnatt alla! :D

(vinnaren av GG setet är dragen!! och Vinnaren är..... får ni läsa imorron!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback