Svar på frågestunden!

2011-12-11 | 08:44:37 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Finns det någon du värkligen hatar?
JAA det kan man lätt svara på, men vill tyvärr inte säga några namn här, men såklart finns det persnoer och hästar som jag värkligen hatar!

Om du fick designa din egna häst (färg, storlek, beteende, namn m.m) hur skulle den då se ut?
hihi kul fråga!
Det skulle vara en liten shettis kankse 1-110 cm i mkh men den skulle vara superduperstark och lätt kunna bäta upp mig och min längd ;)
haha den skulle väll ha ett gulligt namn typ bullen eller någt som passar shettisar, det skulle vara en valack och i färgen brun skäck (eller roosa!) Beteendet på den skulle vara busig och bockig, pigg såklart och älskar att hoppa en liten boice helt enkelt ;) fast busigare! älskar bockiga hästar<3
Ja det va väll typ min lilla drömponny<3

Vad skulle du kunna leva på en hel vecka: betfor eller hö?
betfor lätt! det är skitgott!

har du någon gång varit tomte på julafton?
Yees det har jag ;) har vart tomtemor oxå ;) haha

Har du varit på något/några ridläger i sommras och vilka?
Ja jag va på ett ridläger i sommras, det va helt AWESOME! Jag va på det i Gryta Södergård, de va hoppläger och tog med mig boice :D

har du vatit utomlands? ska du utomlands snart?
Japp har varit utomlands ganska många gånger, sammanlagt tror jag jag har varit i 11 länder :)
Yees ska till thailand i vinter :D Vi hade planer på att åka idag, men vi sköt upp det och åket i slutet av jullovet :D
Kommentarer
Postat av: Hannah :D

Haha okej en rosa liten shettis skulle sett söt ut xD

Tack för svaren ! :)

2011-12-11 @ 08:57:39
URL: http://mittlivsomhastflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback