Tjena bloggen!

2011-12-05 | 17:22:07 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Idag så gick jag upp kl 6 som vanligt ;) sen till en najs dag i skolan.
Hahah väldigt mke garv i skolan idag och så hade vi lucia träning x) Hahha det va skitkul på bussen hem!!

Vi åker ju ''cp'' buss som vi kallar det, men de är typ privat buss eller vad man säger och så frågade dom:
- Någon som ska av här? (där emma skulle av)
Emma ba ja, men jag överöstade henne o ba nej och skakade på huvudet hahaha xD och emma satt bakom en stol så dom såg inte henne men typ 2 m innan hon skulle av så hon ba jag ska av!! xd hahah<3 bussen stannade nästan inte xD hahaha o fan va sur busschaförn blev xD<3

ALLTID emma säger jag bara ;)

Ja sen när jag kom hem så klädde jag på mig MASSOR! as kallt jue! så min ridoutfit idag va overall, vantar. mössa och eskimå skor xD haahah<3 och ville inte att Boice skulle frysa så jag luddade ner alla hans saker, ludd på tränset, sadelgjorden, under sadlen och så täcke på såklart! Haha klara för uteritt jag o Boice ;D

Men idag va han underbart lugn, nästan så jag inte kände igen han, han va likadan på ditvägen som hemvägen och inte alls så stark som han brukar vara :D fast han började sparka bakut två gånger i galoppen xD hahah inte så vanligt av han men men ;) bara kul med busiga hästar<3

Och vet ni! jag tänkte faktikst göra mitt första videoinlägg! men det bajsade ju på sig xD hahah<3
Tog fram min lilla bärbara data (som har en webb kamera) men det visade sig att det inte gick att filma med den, bara ta kort så snart får ni ett inlägg med massa ego bilder på mig xd haha<3 fanns också gammla bilder på den, jag ser ju ut som värsta emot på de gammla :O haha<3


Q/A
Hur länge går du i skolan?

Jag går från kl. 08.00 på morgonen till 14:15 :) men snart är det lov! 21 får jag jullov!<3
Kommentarer
Postat av: Hannah :D

Haha samma här ;) Längtar tills jul! :)



En fråga: Vad önskar du dig i julklapp om du får välja ut 5 stycken saker? :)

2011-12-05 @ 18:37:29
URL: http://4horsesandwe.devote.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback