Underbart!

2011-12-08 | 17:46:57 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
En ritkigt underbar tur på bästaste ponnyn idag! det va fullmåne, snö och han va superduktig! :D<3 suuuuper mys säger jag bara :D
Hadde matteprov idag, tror det gick bra ;) men misade bussen så fick vänta till halv 3 bussen -.- suck! xD

Men iaf, hovslagaren va här idag och skodde boice, broddar och snösulor (x) check!
Men Nässla kan jag inte rida just nu när det är is och snö, hon måsta skos om först ;D vill inte att hon ska halka och göra illa sig :)<3

Men ja skolan va väll som vanligt ;) mkr skatt och så<3 Och första lektionen hade jag slöjd (igentligen engelska) och då fick jag ha slöjd med skärstaskolas 5:or xd hahah<3 men det gick de me ;)
(missar sista slöjdlektionen så tog en innan ist ;D)

Nu sitter jag och klipper ihop en film! :D så snart är de moovie time ;DD<3

OCh vet ni! det ska snöa ikv, natten och imorron enligt vädret!! :D
Kommentarer
Postat av: Hannah :D

Vad är det som är på bilden? :)

2011-12-09 @ 08:08:23
URL: http://4horsesandwe.devote.se
Postat av: Julia

Vädret är riktigt trist här..

2011-12-10 @ 14:43:34
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback