Vaken!

2011-12-27 | 09:39:19 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Vakna nyss , nu ska jagpacka upp min kamera :D over happy girl here!!!!! :D

Haha valparna har rymt om ni ville veta;) så måste jaga rätt på dom :D<3

Inte så mke att skriva nu på morgonen, men nu behöver jag folk som vill bli fotade!!! Komentera eller smsa! :D

Drömde en sjuk dröm inatt, först skulle jag fota massa personer med sina hästar, typ Alice och Top modell, Melina och sopot o massa mer ;) men min kamera va helt cp och vägrade fota så de vart typ 3 bilder xD
Sen va jag barnvakt åt en bebis som jag lät springa runt i klänning mitt i vintern xD
Haga sist men inte minst så kom en familj hem till oss och fyfan va osams vi blev!!!! Vi är inte direkt sams just nu men i drömmen tröck jag upp både mamman och dottern mot väggen o ba skrek massa fula saker ;) sen vågade inte dottern komma till skolan xD hahahah
Fan vilka knäppa drömmar ;)<3

Ja nu ska jag fixa kameran o fota!!! :S bilder kmr;)))<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh vilken fin kamera!

vill också ha en systemkamera :(((



kram!

2011-12-28 @ 12:26:01
URL: http://djurens.devote.se

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback