dagens fotografering!

2011-07-27 | 23:35:00 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Idag har jag fottat Cibelle på morgonen, och mina småbröder ''Systrar'' före maten :)<3 Sen efter vi åt gick mamma med ut o fotade när jag red Chanel i hagen (utan sadel, träns, väst o.s.v)

Hon fattade typ inget i början, men efter ett tag gick hon dit jag ville o inte efter Boice :)<3

Mina småbröder är bara för söta i tjejkläder o mitt löshår <33
Nike är den blonda och Lee brunetten :D <3

¨










Sista bilden, EN HJÄLPANDE HAND! <3
Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha! Kim då xD hahha<33

2011-07-28 @ 12:09:20

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback