Fotade i hagen

2011-07-24 | 18:05:28 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Idag så fick mina pollar vila, så jag fotade dom bara lite i hagen :) Ni får en bild, för interner segar som vanligt :D<3

jag har byggt upp en liten hage utanför ridbanan så dom ska äta upp allt gräs där ;D så red jag runt lite utan något på chanel, så hon fick gå lite iaf :)<3

Idag har jag också målat massa shit, mockat, sopat o skurat ut boxen (där mitt får stod i vintras) så de nya ponnysarna Asti och Nässla får plats när de kommer :D<3
Kommentarer
Postat av: jossa

vart kmr de ifrån? :)<3

2011-07-24 @ 19:44:35
URL: http://mascot.n.nu

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback