Mina djur ♥

2011-07-28 | 10:53:54 | Kategori: Allmänt | 5 kommentarer
Tänkte att jag skulle presentera lite av mina andra djur :)

Våra djur hos mamma:


Cibelle
Namn: Cibelle
Färg: SVart me lite vitt.
Ålder: 8-9 år ♥
Gillar: Hoppa, gosa o ligga på rygg, kasta boll, pinne eller annat kastbart x)
Ogillar: Va ute själv, grannarnas hundar..
Övrigt: Världens mysigaste hund, hon går alldrig me koppel utan hon får springa löst på gården o när jag rider :)



Delilah
Namn: Delilah
Färg: vit/svart
Ålder: född i början av sommaren :)
Gillar: Gräs
Ogillar: jadu x)
Övrigt: Hon är en av mina uthyrnings-kaniner som jag ska ta ungar på till nästa sommar ;D


Koko
Namn: Kokostop
Färg: Vit!
Ålder: samma som delilah
Gillar: va ute o kokos xDD
Ogillar: att va inne.
Övrigt: Han är också en av mina uthyrningskaniner, han är uthyrd hela vintern :P


Jolli
Namn: Jollijumper 
Färg: Vit m. svarta prickar
Ålder: som hans syskon :)
Gillar: Att hoppa o är jätteduktig på de!
Ogillar: att va sitlla när man är ute o går :)
Övrigt: Han är för tillfället uthyrd, men när han kommer tillbaka ska han flytta till Emelie :D<3


Bruse
Namn: Bruse
Färg: Vit med bruna prickar.
Ålder: -||-
Gillar: Typ allt.
Ogillar: Typ inget xD
Övrigt: Han är uthyrd för tillfället, när han kommer tillbaka så ska han flytta till Alva den 1 sep :)<3


Cookie'
Namn: Cookie 
Färg: Vit/brun prickig
Ålder: halv år :)
Gillar: Mysa!
Ogillar: Att bli tovig xP
Övrigt: Superfluffig kaninhina som ska vara mamma nästa somar :D<3


Borwe
Namn: Brownie
Färg: Brun
Ålder: Typ ett halvår
Gillar: Att skutta i högt gräs
Ogillar: Att blo borstad xD
Övrigt: Hon är troligen såld!



Pongo
Namn: Pongo
Färg: Vit me bruna prickar<3
Ålder: 1 år
Gillar: Mysa, min myskanin!!
Ogillar: Att vara högt upp.
Övrigt: MIN MYSKANIN! men hon är uthyrd för tillfället :D hon ska också bli mamma nästa sommar :D


Piff
Namn: Piff
Färg: Svart me ´vitt stickelhår.
Ålder: 2-3år
Gillar: Sitta silaa xP
Ogillar: Gå<3
Övrigt: Han är en liten mysig kanin, som är uthyrd<3


Mulle
Namn: Mullvad
Färg: Madagaskar med prickar. 
Ålder: 2-3år
Gillar: Sina bebisar
Ogillar: Att bli buren.
Övrigt: Hon är den största kaninen jag har :) hon är också uthyrd o ska ha bebisar i saommar :D<3


Jag så har jag massa får, orkar nite skriva om varje, men ni får lite bilder på de :)
Disa & Denice (mina egna lam)

David sträcker sig!

Lillebror o hans lamm<3

''Halloj'' säger Dark


''Bebisar som älskar att äta på en''





Bebis
Namn: Bebis ''Poop'' 
Färg: Sprecklig
Ålder: 1 år ^_^<3
Gillar: Mysa, rida, busa med allt som rör sig och äta ur sin egen matskål.
Ogillar: Vatten och att vara tvungen att äta ur samma matskål som de andra katterna x)
Övrigt: Vi fick han som en förliten kattunge, bara någon vecka för hans mamma dog.
Han bode i mitt rum och jag skötta han hela hans uppväxt, så det är min helt egna katt!!<33
ja jag kom på han namn ;D<3



Nills
Namn: Nills ''Hallonsoda''
Färg: Orange
Ålder: 2 rå <3
Gillar: Busa med Nils och pussas/gosa<3
Ogillar: VATTEN!
Övrigt: Han köpte vi när han va liten bebis, först när han kom hete han Bus, men senare vart de Nills<3 och han älskar att pussa folk<3


Kollade igemon nästan hela datan, o jag hade fan typ inga bilder på han, men ska fota han idag :)
Grisen
Namn: Grisen 
Färg: Vit med klarblå ögon <3
Ålder: 7-8år
Gillar: GOSA med allt som går att gosa med, människor, hästrnas ben o.s.v och så gillar han att rida<3
Ogillar: Att detas mat är högt upp så de måste hoppa upp på en bänk för att äta xD o de tkr han är jobbigt :P
Övrigt: han och han syskon fick vi också när de va för små, detas mamma hade dött o dom skulle avlivas, men vi toog dom ist<3 Dom hade vi redan innan vi flytta till gården<3

Ja det var några av mina djur hon mamma :) sen har vi ju grisar och höns (o fler får änn som va me på bilderna),
Fotar de idag så kanske de kommer upp ikväll eller imorron :)

Vill ni se mina djur hos pappa? :)<3
Kommentarer
Postat av: paulina

jaa :) och jätte fin design! :D <3

2011-07-28 @ 11:14:27
URL: http://pllina.blogg.se/
Postat av: jossannn

Ja :)<3 Beh

2011-07-28 @ 11:59:40
URL: http://mylitlepooni.blogg.se/
Postat av: jossannn

Behöver man pass elr ngt på lördag?! Vad blev summan jag måste betala för Silla&Lizz? :)<3

2011-07-28 @ 12:01:09
URL: http://mylitlepooni.blogg.se/
Postat av: PonnieJumper

Paulina: Okejj, Tack :D <3

Jossannn: Nej inget pass eller sånt behövs,

Du skulle väll bara starta CR me silla o bara GM me lizz, isf 75kr.

2011-07-28 @ 13:26:38
URL: http://ponniejumper.blogg.se/
Postat av: JaninaEnglund♥

Jaa :)

Jätte söta ju! :D<3

2011-07-28 @ 13:39:42
URL: http://dressyrnollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback