Önskebild & Ridturen ♥

2011-07-28 | 00:24:27 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Idag skulle jag rida barbacka på chanel i hagen, men så skrek mamma att grisen hade rymt så ut på vägen efter grisen!

Såhär började allt, mammas kompis skulle ha en gris o ge ngn i 30års present, men påväg hen så öppnade grisen dörren inefrån och hoppade ut så de fick stanna o leta efter den.
Men när jag kom så såg jag risen o den va på golfplan, så kunde inte rida in me Chanel där. Så jag la tyglarna runt en  sten o sa stanna :)<3

Sen sprag vi runt o jagade grisen tills den blev trött o gick in i höga gräset, då hoppade jag fram o fångade den :)
Men de som va lite extra kul va att de bode ju folk där också som stod o filmade när vi jagade grisen!! XDD hahah, veckans höjdare ju!!<33


♥♥ Här kommer också några önskebilder! ♥♥
Jag och Chanel utan väst, hjälm, träns o sadel :) (red lite så på boice, men han började bara springa så jag hoppade av boice, o samtidigt på Chanel i farten xDD)




Igga mig, men klappar henne faktiskt, o hon går jättefint på bilden ♥

Jupp, såhär styr jag x)) pet på rumpan, lite tag i manen ock skänklar/tungpunkter ;D


Jag älskar er! ♥




DAGENS FAILBILD!! XD (både på mig o Chanel, vi failar tsm ♥)


Önskas några fler bilder? :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

När du rider i halsring på Chanel :) <3

2011-07-28 @ 00:35:13
URL: http://chanelforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback