Ridit!

2011-07-26 | 16:01:15 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer


Bilden gjorde jag imorse när jag vaknade :D ja ni får igga mina fina miner när jag rider xDD
Nu kom jag nyss in ifån stallet, båda pollarna var jätteduktiga!

Boice:
Vi red ut och galopperade igenom hela galoppängen, sen kom vi in på en skogs-stig och där byggde jag upp ett hinder av granar som vi sen hoppade :) Sen red jag en bit till och på tillbakavägen red jag samma väg, fast vi red runt på galoppängen jättelänge :D<33
Chanel:
med henne red jag nästan samma väg, först galoppängen, sen hindret i skogen (o jag trodde fakriskt hoon skulle stanna, men det gjorde hon inte ^^<33) sen när jag kom ut på vägen igen red jag förbi blåbär ''paradiset'' o smulton -||- :D plckade smulton och blåbär o lite hallon här hemma o gjorde glass! mumms ;D<33
Chanel va jätteglad på mig, red med bara sidostyckena o panbandet :) så hon ville äta hela tiden ;D<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback