Superduktiga ponnis idag!

2011-07-31 | 21:42:16 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Red nyss Asti och Nässla, de va båda jätteduktiga!!!!!!! <33

Nässla:
Hon började vi rida på banan och mamma red me Chanel, hon gick fram för skänkel nästan direkt och efter bara någon minut kunde vi gå vart vi ville (inte efter Chanel) Hon stanade snällt med lite tygel och gick bra fram för skänkel! <3 Sen red vi också ut en bit, hon va jätteduktig där med, kunde stanna fast Chanel forsatte och kunde gå fast Chanel stanna :) påvägen hem tog vi en liten travsträcka också för att komma ikapp Chanel :) grymt duktig ponni idag!<33

Asti:
Hon kände inte för att stå stilla i gången för att dörren va öppen och det hände mke utanför, men tillslut lungna hon sig o kunde stå stilla. Henne red jag bara på banan med, men hon va lite envis ibörjan och backade järna, slängde med huvudet o så. Men efter kanske 5min så gick hon också fram för skänkel, vi kunde göra halt och börja gå igen.
Hon va lite ofokuserad och då lyssnade hon inte, men såfort hon hade fokas på mig så gick hon superfint!! <33
Idag märkte jag också att Asti är lite piggare änn vad Nässla är, Asti ville järna skutta iväg i trav många gånger men lyssnade såklart och saktade av, ibörjan så ville hon inte gå på spåret men i slutet av ritten så skrittade hon jätte lydigt på spåret, och vi travade faktiskt en raksträcka också :) Superduktig ponni hon me<333 :)

och för er som ville veta så är detas hela namn Exzentrics Nässla och Asti Martini <3
Kommentarer
Postat av: jossan

Jätte fin design! :D<3



Jag kopierar dem på vera och silla, och alla på mig och lizz :) jätte fina bilder också! :D<3

2011-08-01 @ 10:37:53
URL: http://mylitlepooni.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback