Vojje forever <3

2011-07-28 | 23:06:29 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Åå, iddag kom vojje<33
Jag red han nyss, o henka fotade lite :)

Seriöst, min myysiga häst, så gtymt kul de va att rida dig igen gubben<333
och så ska jag tävla han på lördag, fast bara 40cm i CR ;D<33

Och om vi säger såhär, henka är inte så bra på att fota! han suger!

Men här är bilderna iaf<3





Tycker faktiskt bilder här är cool ju ;D

Igga drågade jag o kolla på sötaste Vojje ist<33


Älska bilden!




Vojje vägrar...

o sen ett oförberett hopp! XD så igga mig tack<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Söta bilder <3

2011-07-28 @ 23:23:12
URL: http://finastetrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback