ASG!

2011-11-23 | 18:18:03 | Kategori: Allmänt | 5 kommentarer
haha fyfan vad jag garvar åt bilderna! Robin med gräddinpackning och plättar xD hahahahahah<3
Ni kan ju gissa vad vi åt för middag idag ;)



Nu typ skriva klart svenska uppgiften och läsa typ 50 sidor i en engelsk bog ''georgie'', Sen ska jag typ chilla o kolla på karatefylla hahah xD fett kuligt ^^<3

Red nässla idag, hon försökte kasta av mig lille busponi ;) red barbacka och när vi skulle fatta galopp så tog hon två steg sen tvärnitade hon och tvärsvängde samtidigt in i skogen ( de va inte änns någon stig XD) men jag amlade inte av ;) krävs lite mer för de :)
 Men jag har faktiskt inte ramlat av Nässla någon gång, eller en gång men då skrittade vi och jag dampgarvade och gled av på fötterna o gick några steg bredvid o hoppa upp igen xD hahaha<3

I skolan idag så hade vi lucia träning, gick ju super osv, förutom att alla sjunger i olika tonarter xD hahaha<3 Men jag ska vara tomte ^^

hihi, just nu följer jag två av de största hästbloggarna och är lite glad, jag uppdaterar bättre än dom! :D en ena har inte gjort någe inlägg på 2 dagar :o o den andra typ ett inlägg om dan :)<3

Q/A
Kejj ;D min sadel knyps aldrig andå^^
Men har chaps varje gång jag rider för man får bättre stödoch bena är mera stil då ;p
Sen har jag bara mina stövlar typ ngn gång ibland ;)
Men länktar grymt tills jag får mina tretorn stövlar :DD

De är bra, sadlar som nyps är inte roligt ;)
Själv tycker jag att det inte är mke skillnad på ''stödet'' med eller utan, visst är det lite mer med men jag tycker faktiskt min sits är som bäst barbacka ;) helt utan stöd är nog min bästa sida eftersom jag lärde mig rida utan stöd så, den första sadlen riktiga stöd är nog min hoppsadel som jag har nu ;)
Va kul, tänkte köpa tretorn förut men är inte riktigt min smak, men den nyaste modellen är riktigt snygga och tretorn falsterbo :)
Kommentarer
Postat av: Jossan

Okej, jo de e olika från person till peron.. :) Tretorn är jätte dyra nya men ska köpa min kompis tretorn svarta me typ gulldig snörning! ;) Tror de e falstebo :P

Haha x) om du menar min blogg som inte har upd på 2 dar så har internetet dampat! -.-'

2011-11-23 @ 20:08:07
URL: http://stilhoppning.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, flummigt :p



Skulle du kunna presentera din häst/hästar förresten? :)

2011-11-24 @ 00:20:18
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Hannah :D

Haha ja så kan man också göra en ansiktsmask xD

2011-11-24 @ 07:23:30
URL: http://4horsesandwe.devote.se
Postat av: my

haha snyggt xD

2011-11-24 @ 21:30:12
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha fail xD

2011-11-26 @ 11:54:27

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback