:'D

2011-11-10 | 20:27:45 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Har faktiskt gjort ett vidio inlägg men går tyvärr inte att lägga upp :( haha det känns bara så fel att prata med en kamera xD och framförallt när man rider ;D
Idag red jag iaf båda två<3
Nässla va grymt pigg och shiit va vi racade på ängarna ;D
Boice va överpigg och tog bettet hela tiden, sjukt jobbigt! Påvägen bort va han hur grym som hällst och super duktig! Men hemvägen lyssnade han inte alls.. ;)<3

På lördag ska jag tävla på båda ponnisarna :D CR på Nässla och LB på Boice :D och det är också KM som jag o Boice sattsar på att vinna i år! :D
Gryymt taggade! Om han äger lika mke som på förra tävlingen i LB så VINNER vi lätt :D han va så sjukt duktig!<3

Menmen det får gå som de går :D men hoppas på de bästa ;))<3

Haha har suttit och kollat ponnyakuten, själv sökte jag dit men kom inte me ;( haha<3
men tycker ärligt att om man är rädd för att hoppa ska man väll inte hålla på med hoppning -.- de är väll ändå inget problem, hitta någon annan som vill hoppa med dens häst om den älskar att hoppa och inte ryttaren..

Nu ska jag sova, tidigt jag vet men är as trött!

Kommentarer
Postat av: my

en rädsla kan man ju komma över :) Men jag tror inte man behöver vara med i ponnyakuten bara därför utan det borde man ju klara på ett annat sätt :)

2011-11-11 @ 19:44:37
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här och komihåg, du heter inte anonym det kan jag lova:

Namn:
Stamläsare?

E-m@il: (publiceras ej)

Skriv din blogg, så får du snart en kommentar tillbaka:

Kommentar:

Trackback